3 metode prin care să îmbunătățești performanța campaniilor Facebook ADS

3 metode prin care să îmbunătățești performanța campaniilor Facebook ADS

Scris de: Stoica Octavian

Când te gândești adaptarea rapidă a tehnologiei în zilele noastre, te-ai fi așteptat ca o altă platformă de socializare să se fi ridicat la nivelul Facebook și să îi preia locul, dar Facebook, a rămas cel mai stabil și mai puternic, făcând față cu brio tuturor provocărilor de până acum.

Conform statisticilor din zona Social Media, în 2020, 89% dintre marketeri utilizează acum Facebook ca platformă publicitară principală, în timp ce 83% dintre consumatori se conectează în mod regulat la aplicație. Alinierea aici are sens, afacerile vor merge oriunde este audiența și nicio platformă nu are o audiență mai mare în acest moment.

Dar reach-ul și acțiunea audienței nu sunt conectate – doar pentru că poți ajunge la mai multe persoane pe Facebook, asta nu înseamnă că vei putea să îi faci să se oprească în timp ce scrolează și să facă click pe anunțul tău. Pentru asta, trebuie să stabilești o direcționare eficientă, trebuie să înțelegi publicul și ce caută și trebuie să aliniezi prezentarea anunțului la preferințele lor.

Partea

1

3 metode prin care să îmbunătățești performanța campaniilor Facebook ADS

1 Creează campanii eficiente de retargetare pe Facebook

Adresează-te clienților vechi sau celor care ți-au devenit aproape clienți (adică și-au arătat interesul pentru marca ta, dar nu au convertit niciodată), este una dintre cele mai eficiente metode de a îți îmbunătăți performanța campaniei Facebook.

      • Atât Facebook, cât și Google îți permit să optimizezi performanța campaniei pe baza unor interacțiuni specifice (adică evenimente) care apar pe site-ul tău. Urmărirea evenimentelor necesită câteva cunoștințe de bază de programare, deoarece trebuie să introduci parametrii relevanți de cod pe site-ul tău.
      • Văzând ce clienți aduc conversii și de unde provin, vei putea mult mai ușor să personalizezi campaniile și să obții rezultate mai bune.

2 Începe să folosești opțiunea de excludere a anumitor audiențe

Toți cei care au interacționat până acum cu platforma Facebook ADS, cunosc opțiunile de excludere și targetare din instrumentele de targetare a anunțurilor Facebook. Cu toate acestea foarte multe persoane nu le folosesc.

      • Într-un fel, este de înțeles impulsul de a include cât mai mult din targetarea demografică – până la urmă, de ce ai avea nevoie de alta?
      • Dar anunțurile de pe social media sunt diferite decât cele din alte opțiuni media. Cu cât publicul vede mai mult anunțul tău , în multe cazuri, cu atât este mai puțin probabil să îți aducă conversii.
      • De ce este asta? Pentru că social media este un loc în care scrolezi și să răspunzi pe moment. Pentru că de multe ori cumpărăm sau facem ne atrage un capriciu, mult mai mult decât dacă ai vedea un produs într-un magazin. În mod evident, nu este cazul pe site-uri precum Pinterest, unde este important să creezi bannere durabile, dar Facebook este un loc unde să acționezi pentru a reacționa și a share-ui, nu pentru cumpărături.
      • Aceasta se aplică și excluderilor de reclame Facebook, deoarece le poți utiliza pentru a evita supraexpunerea persoanelor care, de exemplu, au achiziționat deja produsul sau au fost în contact direct cu marca ta. Deci, dacă cineva ar dori s-ar putea abona la newsletter sau să-ți urmărească pagina, poate primi actualizări acolo, mai degrabă decât să fie bombardat cu reclame de fiecare dată când se conectează.

3 Implică clienții în promovare

Review-urile din anunțuri sunt frumoase, dar nu reușesc să depășească puterea de convingere pe care o are cineva care deja ți-a încercat produsul.

      • Puteți personaliza butonul de Call to Action pentru a obține review-uri despre produs, solicitând clienților să ofere un review despre produs direct pe platforma unde l-au descoperit.
      • Un exemplu foarte bun de luat în seamă este cel al unui brand care vinde vopsea pentru par. În urma unei comenzi primita ca urmare a unei reclame Facebook. In urma plasării comenzii prin intermediul unei reclame Faceebook, ești contactat pe Messenger la scurt timp de către un reprezentat servicii clienți și ești întrebat dacă ai fi dispus să oferi fotografii cu părul tău și o scurtă recenzie într-un anunț. În schimb, vor trimite o sticlă gratuită de vopsea de aceeași culoare sau orice altă culoare la alegere.
      • În primul rând, este un mod foarte bun de a transforma vorbele în fapte și de a insufla încredere prin adăugarea autenticității într-un review. În al doilea rând, funcționează bine cu produsul – este o vopsea de păr care trebuie reîmprospătată în câteva săptămâni și au oferit opțiunea fie să se opteze pentru aceeași culoare, fie să poți încerca alta. Acest lucru a ajutat, de asemenea, să construiască o cu clientul, deoarece a oferit posibilitatea de a deveni mai atras de produs.
      • După cum a fost menționat, utilizarea targetării avansate și înțelegerea audienței sunt esențiale pentru maximizarea abordării pe anunțurile Facebook. Da, poți ajunge la milioane de oameni pe platformă, dar nimeni nu va da curs dacă anunțul este prea generic, publicul este prea larg și / sau rezonează cu produsul pe care-l oferi.

Te-a ajutat acest articol?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *