Cum să creezi bannere pentru campaniile Facebook ADS și Goolge ADS
Bannerele de tip Ad sunt folosite, atât pe Google, cât și pe Facebook, pentru promovarea unui brand, a unei oferte sau a unui serviciu/produs nou.
Mai jos poți urmări o serie de bune practici care au fost testate de-a lungul timpului și care au făcut ca bannerele sa fie eficiente și să obțină rezultatele dorite. Pentru realizarea bannerelor se folosește regula lui 1: 1 logo, 1 imagine, 1 mesaj și 1 CTA (Call to Action-buton).
Explorați acest articol
Partea
2
Tips & Tricks
1 Recomandări
- Menține mesajul simplu
informația trebuie să ajungă la cel care citește mesajul în 3 secunde - Banner încadrat
utilizatorii sunt atrași de informația pusă într-un chenar - Asemănare cu landing page
– design-ul va fi asemănător cu design-ul landing page-ului pe care ajunge utilizatorul
– produsul sau detaliile despre serviciu, se vor găsi pe acest landing page. În 98% din cazuri, utilizatorii dau click pentru că sunt interesați de beneficiile pe care le oferă produsul/serviciul de pe banner și nu au timp să-l caute pe tot site-ul
Lasă un răspuns