Cum să creezi titluri mai bune pentru Ad-urile Facebook

Cum să creezi titluri mai bune pentru Ad-urile Facebook

Scris de: Stoica Octavian

Cu 1,13 miliarde de utilizatori unici activi zilnic, Facebook a devenit o opțiune evidentă pentru marketerii care doresc să exploreze beneficiile creării de anunțuri targetate.

Și, în timp ce opțiunile de targetare Facebook îți afișează reclama în fața persoanelor relevante, în cele din urmă depinde de tine să convingi audiența să acționeze așa cum îți dorești. Pentru a face acest lucru, va trebui să acordați o atenție deosebită detaliilor.

Dacă te uiți la anatomia AdEspresso a unei diagrame de anunțuri Facebook, titlul poate părea o parte mică a puzzle-ului, dar adevărul este că decizia utilizatorilor de a acționa pe anunțul tău Facebook va fi, fără îndoială, influențată de puterea de convingere a titlului tău. La urma urmei, stabilește tonul și așteptarea pentru tot ce urmează.

Partea

1

3 principii pe care să le urmezi

1 Să fie personalizate

Dacă dorești ca anunțul tău să fie unul cât mai personalizat și mai interesant, trebuie să oferi o importanță deosebită titlului.

  • Situat chiar sub imaginea prezentată în anunț, titlul poate fi adesea ultimul lucru pe care îl citesc utilizatorii Facebook pentru a înțelege exact ceea ce oferi. Cu alte cuvinte, lipsa unui titlu contribuie la o lipsă generală de claritate.
  • Titlul trebuie să ofere un motiv convingător pentru care utilizatorii trebuie să facă acțiunea către care tu îi îndrumi, sau să ofere un beneficiu major al produsului.

2 Să fie clare

Ținând cont de faptul că în fiecare minut pe Facebook sunt publicate peste 3 milioane de postări, trebuie să depui eforturi ca titlul tău să fie unul foarte clar și să nu fie ușor de interpretat.

  • De exemplu, un titlu bun este cel în care este prezentat produsul și un beneficiu major pe care îl oferă acesta.

3 Să fie concise

În continuarea principiului prezentat mai sus, trebuie să îți propui ca titlul să fie unul scurt și la obiect.

  • Pentru a maximiza engagementul utilizatorilor, Facebook recomanda ca titlurile să aibă între 25 și 40 de caractere, astfel încât tu să te poți concentra pe crearea unui titlu ușor de înțeles și care adaugă valoare anuțului tău.

Partea

2

5 formule pe care să le încerci

1 Pune întrebări

Un titlu sub forma unei întrebări este o modalitate excelentă de a atrage atenția utilizatorilor Facebook și de a îi face curioși să obțină răspunsul.

  • În urma mai multor cercetări s-a constatat că titlurile sub formă de întrebări au primit cu 150% mai multe click-uri decât titlurile normale. De asemenea, s-a observat că rata de click a crescut la  175% dacă întrebarea includea cuvântul „TU”.
  • Încearcă să identifici cele mai relevante întrebări pentru audiența ta, utilizează aceste întrebări pentru a încuraja engaementul în anuțurile Facebook.

2 Îndeamnă audiența să execute o acțiune

Conform cercetătorilor de la Universitatea din Texas, este indicat să folosești un verb care indică acțiunea pe care trebuie să o facă audiența,  pentru a inspira interesul.

  • Când creezi un titlu pentru un anunț Facebook, ca astea să eficient, începe prin a comunica acțiunea pe care dorești ca audiența să o ia. Apoi, folosește-te de elemente suplimentare din anunț – imagine, descrieri și așa mai departe – pentru a oferi detalii complementare. Acest lucru te va ajuta să menții lucrurile clare, concise și orientate spre acțiune.

3 Oferă o listă cu beneficii

O altă tehnică puternică pentru titlurile de anunțuri Facebook este să le arăți utilizatorilor modul în care oferta ta îi avantajează.

  • Cu alte cuvinte, oamenii nu mai doresc să acționează atunci când produsele sunt vândute în mod agresiv și doresc să analizeze beneficiile reale pe care le obțin dacă achiziționează produsul tău. Un titlu care precizează clar modul în care oferta ta va avantaja audiența este o modalitate mai bună de a genera click-uri și conversii decât listarea funcțiilor produsului.

4 Inspiră curiozitate

Platformele de social media și ziarele tipărite sunt pline de titluri care te fac să dorești să afli mai multe, iar aceste titluri profită de nevoia de curiozitate.

  • Ce e aia? Potrivit lui George Loewenstein, de la Universitatea Carnegie Mellon, acest concept se referă la decalajul dintre „ceea ce știm și ceea ce nu știm”.
  • Teoria sa este că atunci când suntem expuși unui decalaj în cunoștințele noastre, simțim nevoia de a completa acest gol cu ​​informații noi. Un alt experiment care i-a testat teoria a descoperit părțile care doresc recompensele din creierului nostru sunt activate de curiozitate, dovedind că este o strategie eficientă pentru aplicarea la titlurile Facebook Ad.
  • De ce? Deoarece este aproape dureros pentru noi să aflăm că există ceva ce nu știm până nu îl rezolvăm învățând noi informații.
  • Alegeți un titlu de anunț care să se potrivească conținutului pe care îl oferi pe site-ul tău. Această abordare te poate ajuta să inspiri curiozitatea și să câștigi click-uri în campanie.

5 Folosește liste în anunțurile tale

Oamenii iubesc listele. Potrivit Mariei Konnikova, listele sunt atât de populare în mediul de conținut datorită modului în care funcționează creierul nostru: atunci când vedem informații, creierul nostru încearcă imediat să le proceseze, iar numerele ajută la ruperea maselor de conținut scris pe care le vedem pe social mass-media în fiecare zi.

  • Conform unui studiu, listele numerotate ne fac mai ușor să clasificăm și să utilizăm diferențele dintre date, ceea ce în final ne ajută să le procesăm mai rapid.

Te-a ajutat acest articol?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *