Sfaturi utile pentru a-ți promova afacerea folosind Google ADS

Sfaturi utile pentru a-ți promova afacerea folosind Google ADS

Scris de: Nistor Smaranda

Campaniile Smart Display sunt o metodă simpla și inteligentă de promovare în Rețeaua Display pentru a-ți atinge 2 obiective importante în business-ul tău:

  1. Extinderea bazei de clienți
  2. Înregistrarea de conversii noi

Acestea se bazează pe capacitatea de învățare a sistemului pentru a optimiza în mod automat metoda de licitare, targetare și creare a anunțurilor. Astfel afișezi anunțuri în aproape toate formatele atât pentru potențialii clienți, cât și pentru cei existenți.

Prin campaniile Smart Display poți obține cu 20% mai multe conversii cu un CPA (cost per acquisiton) similar cu cel al celorlalte campanii Display

Partea

1

5 tips & tricks pentru a porni o campanie Smart Display de Succes

1 Măsoară conversiile corect

Primul pas înainte de a creea o campanie Smart Display, este să te asiguri că măsori toate obiectivele de conversie importante pentru afacerea ta (ex: completare formular, apeluri, comenzi) și că urmărirea lor se face corect.

Sistemul folosește date despre conversiile obținute anterior pentru a crește numărul de conversii noi.

2 Creează liste de remarketing și atașează feed-ul de produse

Asigură-te că ai adăugat pe site codul de remarketing și ți-ai creat liste relevante obiectivului tău (ex: toți vizitatorii site-ului, toți vizitatorii care au adăugat produse în coș și nu au finalizat comanda, toți clienții site-ului).

Sistemul folosește date despre vizitatorii tăi ca să le afișeze anunțuri și ca să targeteze potențiali vizitatori similari.

De asemenea, dacă ai un feed de produse, include-l în campania Smart Display. Astfel sistemul va afișa și anunțuri dinamice vizitatorilor site-ului tău, asigurând o eficiență mai mare a campaniei.

3 Structurează campaniile și ad-grupurile

Pentru a fi cât mai relevante, ai în vedere sa creezi campanii și adgrupuri separate în funcție de obiectivele tale. De exemplu, dacă dorești să oferi bugete separate în funcție de targetarea geografică, creează campanii diferite, iar dacă dorești să promovezi produse sau servicii separate, creează adgrupuri diferite.

În felul acesta te asiguri că anunțurile tale vor fi relevante pentru utilizatori și posibilitatea de a îi transforma în clienți crește.

4 Setează un CPA realist și alocă buget suficient

Pentru a seta un CPA potrivit, te poți ghida după 3 scenarii:

  • dacă în trecut ai rulat campanii Display pentru vizitatori noi (targetând de exemplu in-market audiences sau audiente similare), este recomandat ca CPA să rămână similar cu cel al acestor campanii.
  • dacă ai rulat doar campanii Display pentru remarketing, este recomandat ca CPA să fie cu 20-30% mai mare.
  • dacă nu ai rulat niciodată campanii Display, este recomandat ca CPA să fie cu cel putin 50% mai mare decât cel din campaniile Search.

Apoi, setează un buget suficient de mare. Dacă bugetul este prea mic, campania nu a va atinge potențialul maxim și va rata oportunități de a ajunge la potențialii clienți. În mod normal trebuie să aloci un buget de cel puțin 10 ori mai mare decât CPA-ul setat.

5 Creează anunțuri de calitate

Pentru că sistemul creează în mod automat anunțuri pe baza elementelor oferite de tine, este foarte important să incluzi logo, imagini, titluri și descrieri cât mai relevante și de calitate. Este recomandat să ai minim 5 exemple pentru fiecare element și acestea să aibă sens în orice combinație.

Partea

2

Top 3 capcane de evitat în campaniile de Smart Display

1 Setarea unui CPA și a unui buget prea mic

Dacă ai setat un CPA prea mic, campania ta nu va avea flexibilitatea să atingă potențialul maxim în perioada de învățare, deci va fi neperformantă.

Un buget mic va avea același efect asupra campaniei. În mod normal este indicat să setezi un buget de cel puțin 10 ori mai mare decât CPA-ul setat.

2 Realizarea modificarilor în perioada de învațare

Campania Smart Display se bazează pe setările inițiale făcute de tine pentru a-ți atinge obiectivele. Astfel evită să faci modificări în perioada de învățare, care poate dura în medie între 2 și 4 săptămâni.

De asemenea, ai în vedere să faci modificări graduale și după perioada de învățare. Cel mai mare impact îl au modificările CPA-ului. Se recomandă modificări de +/- 10-20%.

3 Lipsa anunțurilor variate

Campania Smart Display rulează anunțuri realizate din diferite combinații ale elementelor setate de tine (logo, imagini, titlu, descrieri). Astfel, cu cât oferi mai multe elemente, cu atât sistemul are mai multă flexibilitate în a testa diferite variații. Este recomandat să folosești minim 5 exemple pentru fiecare element.

De asemenea, evită folosirea anunțurilor statice deoarece nu vei beneficia de opțiunea campaniei de a crea combinații relevante pentru audiențele vizate.

Te-a ajutat acest articol?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *